Je kunt Experian bereiken via inzage@experian.nl voor vragen over de verwerking van je persoonsgegevens en voor het uitoefenen van je rechten onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming, zoals het recht op inzage.
Om je verzoek te kunnen behandelen moet Experian jouw identiteit verifiëren. Hieronder lees je precies wat je hiervoor moet doen.
Experian Nederland gebruikt nu iDIN als identificatiemiddel.
iDIN is ontwikkeld als een veilige identificatiedienst waarmee consumenten in Nederland met een actieve bankrekening zichzelf kunnen verifiëren. iDIN wordt gebruikt door banken, overheidsinstellingen, verzekeringsmaatschappijen en online winkels om gebruikers van hun platforms te verifiëren.
Let op: Om deze methode te gebruiken, moet je een actieve bankrekening in Nederland hebben en gebruikmaken van de iDIN-service. Als je geen actieve bankrekening hebt in Nederland kan je hierover een e-mail sturen naar inzage@experian.nl.
Voor meer informatie over hoe iDIN werkt, kun je terecht op de iDIN-website: https://www.idin.nl/
E-mail:
inzage@experian.nl